رادیاتور بابکت دراج

عملکرد رادیاتور بابکت دراج

رادیاتور بابکت دراج چه کاری را انجام می دهد؟ یک سیستم خنک کننده کامل در بابکت دراج شما در زیر کاپوت بابکت دراج کار می کند که به آن کمک می کند بدون گرم شدن بیش از حد ممکن و آسیب رساندن به قطعات مختلف بابکت دراج کار را انجام دهد. موتور بابکت دراج در حین کار بسیار داغ می شود، بنابراین برای جلوگیری از آسیب بیشتر به موتور بابکت دراج و قطعات موتور بابکت دراج باید دما را تنظیم کرد.

اجزای سیستم خنک کننده بابکت دراج

قطعات زیادی سیستم خنک کننده بابکت دراج را تشکیل می دهند، از جمله پمپ آب، ترموستات، شیلنگ ها، فن ها، و رادیاتور. رادیاتور بابکت دراج یک مبدل حرارتی است که به خنک شدن موتور بابکت دراج کمک می کند.

رادیاتور بابکت دراج ۷۸۱

رادیاتور به خنک نگه داشتن بابکت دراج ۷۸۱ شما کمک می کند، امال دقیقا چطور به این هدف می رسد؟ موتور بابکت دراج سوخت را سوزانده و انرژی تولید می کند تخلیه گرمای ایجاد شده از قطعات موترو بابکت دراج برای جلوگیری از اسیب به موتور بابکت دراج بسیار مهم بوده و باید انجام شود.

عملکرد رادیاتور بابکت دراج ۷۸۱

رادیاتور های مینی لودر دراج برای از بین بردن گرمای اضافه از موتور مینی لودر دراج کار می کنند. فرآیند جذب گرمای اضافه زمانی شروع می شودد که ترموستات جلوی موتور بابکت دراج گرمای اضافی را تشخیص دهد. سپس ما خنک کننده و آب از رادیاتور مینی لودر دراج خارج شده و از طریق موتور فرستاده می شود تا این گرمای اضافی را از موتور مینی لودر دراج جذب کند.

هنگامی که مایع خنک کننده موتور مینی لودر دراج گرمای اضافی را جذب کرد، به رادیاتور بازگردانده می شود که در جهت دمیدن هوا در سراسر آن و خنک کردن آن کار می کند و گرمای جذب شده را با هوای خارج از مینی لودر دراج مبادله می کند. این یک تبادل حرارتی است که سیال را خنک نگهداشته و موتور بابکت دراج را خنک می کند.

جهت استعلام قیمت، ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره رادیاتور مینی لودر دراج می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
۰۹۰۲۷۴۷۲۳۵۶
۰۹۱۲۰۳۳۰۵۱۳
۰۹۱۵۹۹۶۵۸۷۲
۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
۰۵۱۳۸۵۸۳۰۹۶

امتیاز دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *